Ekonomi

Kargo Sektörü 2023’te 7 Milyar 660 Milyon Paket Dağıtacak

Kargo şubesi, 2022 yılında e-ticaret kaynaklı 4 milyar 787 milyon siparişi tüketicilerle buluşturdu. Şube, 2023 yılında 7 milyar 660 milyon e-alışveriş paketi dağıtmayı hedefliyor. E-ticaretteki büyüme trendinin değerli bir bileşeni olan kargo, kısa ve orta vadede bu dönüşümü uyumlu hale getirmeyi hedefleyen 2. Kargo, Kurye, Lojistik Zirve ve Fuarı – PPSEda tartışacak

Türkiye Kargo, Kurye ve Lojistik İşletmecileri Derneği (KARİD), e-ticaret bölümü ile büyüme ivmesi artan kargo şubesinin 2022 rakamlarını, 2023 beklentilerini ve Kargo, Kurye, Lojistik Tepesi ve Fuarı’nı (Post & Parsel) düzenleyecek. II.Zirve & I.Expo – PPSE) hakkında değerli bilgiler açıkladı.

2022E-alışveriş paket sayısı yüzde 43 arttı.

E-ticaret hacimlerindeki hızlı artışa, önümüzdeki yılların teknoloji ve inovasyon yatırımlarını ön plana çıkararak karşılık verdiklerini anlatan, Türkiye Kargo, Kurye ve Lojistik İşletmecileri Derneği Başkanı Fatih Önyol “2022 yılında e-ticaret kaynaklı sipariş sayısında yüzde 43 artış oldu. kesim temsilcilerimiz   4 milyar 787 milyon siparişi sadakatle ve hızlı bir şekilde tüketicilere ulaştırdı. 2023 yılında e-ticarette yüzde 60 hacim artışı beklentisi var ve biz kargo bölümü olarak 7 milyar 660 milyon e-alışveriş paketinin dağıtımını hedefliyoruz. Hızlı teslimatın her geçen gün değer kazandığı kargo, kurye ve lojistik şube olarak otonom teknolojiye yatırımlarımıza hız verdik. İnsan kaynağımıza yatırım yapmaya devam ediyoruz. Kargo, kurye ve lojistik sektörü olarak tedarikçilerimizle birlikte ülke genelindeki 1 milyon kişiye istihdam gücümüzü teknolojinin gücüyle birleştirerek tüketicilerin ihtiyaçlarına hızla cevap vermeye hazırız.”

Kargo, Kurye, Lojistik Tepe ve Fuar’da bölümün hedefleri mercek altına alınacak

2022’de e-ticaretin genel ticarete oranının yüzde 18,6 olduğunu kaydeden Fatih Önyol, büyük oyuncuların yanı sıra KOBİ’lerin de e-ticarete yatırımlarının hız kazandığını ve pazar paylarının daha da artmasının beklendiğini söyledi. Önyol, departmana yeni oyuncuların girmesiyle birlikte beklentilerin yeniden şekillendiğini belirterek, 2. Kargo, Kurye, Lojistik Tepe ve Fuarı – PPSE’de departmanımızın bu gelişmelere nasıl uyum sağlaması gerektiğini ele alacağız. PPSE’nin sektörün amaçlarının tartışıldığı, departman temsilcilerinin son gelişmeler ve teknolojiler hakkında bilgilendirildiği bir platform olduğunu belirten Önyol, fuar alanının ticari işbirliği için de değerli fırsatlar sunduğunu belirtti. Önyol, bu yıl PPSE’de sektörün kısa ve orta vadeli hedeflerine ulaşmak için ortak akılla neler yapabileceklerini tartışacaklarını duyurdu.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

haberdortyol.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort